СЕКРЕТНИЙ СЕРВІС ЯК ЗАПОРУКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕСТОРАННОГО ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
У статті розглянуто поняття секретного сервісу та проблеми конкурентоспроможності закладів ресторанного господарства. Визначено головні напрямки підвищення конкурентоспроможності, а також запропоновано ефективний концептуальний підхід до моделі маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства.
Ключові слова
Повний текст:
>XMLПосилання
Космина О. М. Конкурентоспроможність і конкурентні переваги підприємства в сучасних ринкових умовах / О. М. Космина // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2013. - № 1(2). - С. 125-131.
Савченко Ю. М. Основні тенденції ринку громадського харчування [Текст] // Вісник КНУТД - 2014.- № 4. - С. 31-37.
Владичинська А. Сервіс у цифрах і враженнях // [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://innovations.com.ua/ua/articles/finance/19476/servis-u-cifrah-i-vrazhennyah
Державна служба статистики України // [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/
Pilyavoz, T. M. (2012). Innovative development of an enterprise as an important aspect of economic development. Innovaciyna ekonomika (Innovative Economy), 4, 185-190 (in Ukr.).
Ways to Deliver Excellent Customer Service at Your Restaurant [online] Available at http://restaurantengine.com/deliver-excellent-customer-service/
Lorri Mealey. 10 Things to Know About Customer Service [online] Available at http://restaurants.about.com/od/customerservice/a/10-Things-To-Know-About-Customer-Service.htm
The Supreme Council of Ukraine (2012). About the innovation activity (Law of Ukraine). Retrievedfrom http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/40-15(inUkr.).
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.