ІНСТРУМЕНТИ РИНКОВОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ М‘ЯСНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Оксана Ментух

Анотація


Розглянуто процес ринкового позиціонуванням’ясноїпродукції. Розроблено класифікацію основних інструментів ринковогопозиціонуванням’ясноїпродукції тапроаналізовано основнінапрямки їхнього застосування. Запропоновано комплексний механізм впровадження інструментів ринкового позиціонування м’ясної продукції в діяльність суб’єктів господарювання.

Повний текст:

PDF>PDF

Посилання


Армстронг Г. Маркетинг. Загальнийкурс : навч. посіб. [5-те видання., пер. з англ.] / Армстронг Г., Котлер Ф. – М.: Видавничий дім „Вільямс”, 2001. – 608 с.

Будякова О. Концепція позиціонування брендів Будякова О. // Маркетинг в Україні. — №2. — 2005. — С. 30-32.

Бутенко Н.В. Маркетинг: підручник / Бутенко Н.В. – К.: Атіка, 2006. – 300 с.

Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник / Гаркавенко С.С. – [5-те вид. доп.] – Київ: Лібра, 2007. – 720 с.

Діагностика сектору переробки м’яса та виробництва м’ясопродуктів. Інформаційний довідник. – К. – 2006. – 118 с.

Зозулев А.В. Сегментирование рынка: учеб. Пособи / Зозулев А.В. – Х.: Студцентр, 2003. – 232 с.

Кревенс Д. Стратегический маркетинг / Кревенс Д. — [6-е издание, пер. с англ.]. – М.:

Издательский дом „Вильямс”, 2008. – 512 с.

Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: навч. посібник / Куденко Н.В. – [Вид. 2-ге, без змін]. – К.: КНЕУ, 2006. – 152 с.

Маркетинг: основи теорії та практики: Навчальний посібник / За загальною редакцією В.В.Липучка. – [3-тє вид., випр. і доп.] – Львів: „Магнолія 2006”, 2008. – 288 с.

Об особенностях украинского национального маркетингового позиционирования. //

Маркетинг и реклама. - № 5-6 (105-106) май-июнь. – 2005. – С. 18-24.

Ромат Е. Позиционирование как маркетинговая технология / Ромат Е. // Маркетинг и

реклама. - №7-8 (107-108) июль-август. - 2005. – С. 32-35.

Рощин С. Сделать имя товару / Рощин С. // Мясное Дело. - № 4. – 2007. – С. 13-15.

Федько В.П. Основы маркетинга / Федько В.П., Федько Н.Г. — Ростов н/Д: Феникс, 2002. – 480 с. (Серия „Учебники Феникса”).

Lamb Ch. W., Hair J. F., McDaniel C. Principles of Marketing. – 2d edition. - South-Western Publishing Co. - 1994. – 846 p.

McCarthy E. J., Perreault W. D. Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach. – 6th edition. – Irwin – 1994. – 552 p


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.