ЕКОНОМІЧНА ДОЦІЛЬНІСТЬ ГЛОБАЛІЗ ЦІЇ БРЕНДУ В СУЧ СНОМУ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩІ
Анотація
Повний текст:
>PDFПосилання
Аакер Д., Йохимштайлер Э. Бренд-лидерство: новая концепция брендинга/ Дэвид А. Аакер, Эрик Йохимгатайлер – М: Издательский Дом Гребенникова, 2003. – 374 с.
Келлер, Кевин Лейн. Стратегический бренд-менеджмент: создание, оценка и управление марочным капиталом, 2-е издание: Пер. с англ, – М.: Издательский дом “Вильямс”, 2005. – 704 c.
Моисеева Н. К., Рюмин М. Ю., Слушаенко М. В., Будник А. В. Брендинг в управлении маркетингом. – М.: Омега-Л, 2006. – 336 с.
Мороз О. В., Пашенко О. В. Теорія сучасного брендингу. – Вінниця: 2003, 103 с.
Kapferer, Jean-Noel, Schuiling, Isabelle. How unique are local brands?An empirical comparison of local and international brands in the food industry. [Електронний ресурс]. – http: // www.uclouvain.be/cps/ucl/doc/iag/documents/WP_96_Schuiling.pdf.
Levitt, Theodore, “The globalisation of markets”, Harvard Business Review, May-June, 1983, Vol. 61, р. 92–108.
Wolfe, Alan, “The single European market: national of euro-brands”, International Journal of Advertising, 1991, p. 49–58.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.